Sælg mere i din webshop med split-test
Lær hvordan du bedst bruger split-test til at optimere din webshop. Se eksempler og resultater fra masser af split-test fra andre webshops. Lær at at sætte split-test værktøjet korrekt op og teste alle de afgørende skabeloner i din webshop: Forside, kategorier, produktsider og tjek-ud flowet. Med dette kursus er du klar til at arbejde effektivt med split-test allerede dagen efter.
Dette er et intenst heldagskursus, der besvarer vigtige spørgsmål som:
- Hvad kan jeg med fordel teste i min webshop?
- Har jeg trafik nok til at opnå gyldige resultater?
- Hvordan segmenterer jeg besøgende og resultater?
- Hvordan måler jeg på omsætning i stedet for klik?
- Hvordan tester jeg fx CSS eller globale ændringer?
- Samt alle de spørgsmål du selv kommer med…
Præsentation af kurset
Det indeholder kurset
Kurset er 100% fokuseret på split-test i webshops og introducerer dig til alle de vigtigste elementer i split-test:
- Typer af splittest
- Planlægning og opsætning af splittest
- Best-practice, fejlkilder og faldgruber i splittest
- Segmentering og web-analytics integration
- Analyse af testresultater
Det får du ud af kurset
Dette kursus er til dig, der er gået i gang med webshop split-test eller ønsker at gøre det, og gerne vil undgå de problemer, mange løber ind i.
Igennem praktiske eksempler og test vi sætter op på dagen, lærer du, hvad du skal være opmærksom på, tips og tricks samt gode råd til din analyse af testresultaterne.
Værktøj på kurset er Visual Website Optimizer, men principperne er også gyldige hvis du bruger andre værktøjer.
Materialer
Kursisterne modtager en litteraturliste med forslag til yderligere læsning. Der vil også være et mindre opgavehæfte, hvor kursets modeller, opgaver, noter og spørgsmål er samlet, sådan at deltagerne efterfølgende kan arbejde videre med de emner og spørgsmål der er introduceret på kurset.
Målgruppe og forudsætninger – er kurset noget for dig?
Kurset er designet til dig der arbejder med at skabe værdi online fx igennem online salg og marketing, UX, webdesign, usability eller lignende i alle typer virksomheder. Der kræves ingen særlige forudsætninger, men det er oplagt en fordel at prøvet splittest eller at stå for konkret at skulle arbejde med det.
Kurset afholdes på dansk (men udbydes også på engelsk. Kontakt os for nærmere information).
Om underviseren
Din underviser har mere end 6 års erfaring som kursusansvarlig på IT-Universitetet, samt fra en række workshops og kurser for danske virksomheder. Han er specialist i konverteringsoptimering, medarrangør af ConversionBoost konferencen, aktiv blogger og foredragsholder: Senior konsulent Ole Gregersen fra Optuner Læs mere om Ole Gregersen.
Det praktiske
Kurset afholdes i København. Det præcise sted offentliggøres snarest.
Vi byder på frokost, og serverer kaffe, te og vand under kurset, samt frugt og kage.
Aflysning og afmelding
Ved for få tilmeldinger til kurset vil kursister automatisk blive tilbudt en plads på næstkommende kursusdato. Dette vil blive meddelt tilmeldte kursister senest 14 dage inden kurset skulle være afholdt.
Det et muligt at få 50% af kursusprisen refunderet ved framelding op til 1 måned før kurset afholdes. Derefter refunderes billetten ikke. Det er selvfølgelig altid muligt at give tilmeldingen videre til en kollega eller ven.
Spørgsmål? Kontakt os!
Er du i tvivl om, hvorvidt dette kursus er det rette for dig, eller vil du hellere have tilsendt en faktura end at tilmelde dig online? Vil du gerne have soya-mælk i kaffen? Tag fat i os, så finder vi ud af det!
Praktisk information
Workshop
Split-test for webshops
Pris
4.995 kr. ekskl. moms.
Datoer
Vi har endnu ikke en dato på dette kursus. Hvis du vil have besked når det bliver oprettet, så tilmeld dig vores beskedservice nedenfor. Vi giver 5% rabat som tak for din interesse, når du tilmelder dig kurset.
Ja - giv mig besked >>Tidspunkt
Kurset afholdes kl. 9 – 16.
Sted
Kurset afholdes i København.