Fasthold besøgende på dit website og gør dem til fremtidige kunder
Dit website er blevet en integreret del af din forretning. Som erhvervsdrivende er websitet i dag langt mere end det digitale visitkort. Det er også en mulighed for påvirke potentielle kunder eller fastholde dem i et kundeforhold.
Men det sker ikke af sig selv. Til gengæld er der masser af muligheder for selv små butikker til at opnå resultater uden store investeringer.
Det handler om at forstå hvordan velkendte metoder fra salg og marketing overføres til websitet og den kontakt der er til kunden dér. Det gælder uanset om du vil sælge noget direkte på nettet, eller bare give kunderne mulighed for at få viden og kommunikere med dig på en bedre måde.
Det indeholder kurset
I denne workshop får du både eksempler på hvordan bedst designer et website der konverterer besøgende, samt konkrete værktøjer til selv at forbedre dit eget website.
• Lær den enkle formular du kan udnytte til at gøre dit website til en bedre sælger.
• Forstå den enkle psykologi der ligger bag motivation af brugerne online.
• Se cases med konkrete eksempler på optimering af websites.
• Bliv introduceret til data der kan opsamles om dine brugere og hvordan du kan udnytte dem.
• Få gode råd og vejledning til konkrete ændringer du kan foretage, der øger dit salg online.
Vi har endnu ikke en dato på dette kursus. Hvis du vil have besked når det bliver oprettet, så tilmeld dig vores beskedservice nedenfor. Samtidig giver vi dig 10% rabat som tak for din interesse, når du tilmelder dig kurset.
Målgruppe og forudsætninger – er kurset noget for dig?
Kurset er designet til dig der allerede har en hjemmeside for din virksomhed, men som godt vil bruge den mere aktivt, og udnytte potentialet i den digitale kontakt med kunderne.
Om underviseren
Ole Gregersen er senior konsulent hos Optuner. Han har en baggrund indenfor usability og interaktionsdesign, bl.a. med 6 år som underviser i Usability på IT-Universitetet. Han hjælper til dagligt virksomheder med konverteringsoptimering, både praktisk og som organisatorisk proces og metode. Han er grundlægger af konferencen ConversionBoost er desuden aktiv som taler, forfatter og underviser indenfor konverteringsoptimering og usability. Læs mere om Ole Gregersen.
Det praktiske
Kurset afholdes i København. Det præcise sted offentliggøres inden kursusstart.
Vi byder på kaffe, te og vand under kurset, samt frugt og kage.
Aflysning og afmelding
Ved for få tilmeldinger til kurset vil kursister automatisk blive tilbudt en plads på næstkommende kursusdato. Dette vil blive meddelt tilmeldte kursister senest 14 dage inden kurset skulle være afholdt.
Det et muligt at få 50% af kursusprisen refunderet ved framelding op til 1 måned før kurset afholdes. Derefter refunderes billetten ikke. Det er selvfølgelig altid muligt at give tilmeldingen videre til en kollega eller ven.
Spørgsmål? Kontakt os!
Er du i tvivl om, hvorvidt dette kursus er det rette for dig? Vil du gerne have soya-mælk i kaffen på kurset? Tag fat i os, så finder vi ud af det!
Praktisk information
Kursus
Websites der sælger
Pris
1.995 kr. ekskl. moms.
Datoer
Vi har endnu ikke en dato på dette kursus. Hvis du vil have besked når det bliver oprettet, så tilmeld dig vores beskedservice nedenfor. Vi giver 5% rabat som tak for din interesse, når du tilmelder dig kurset.
Ja - giv mig besked >>Tidspunkt
Kurset afholdes efter arbejdstid, fra kl. 17.00 – 21.00
Sted
Kurset afholdes i København.